13 de des. 2011

Buenos Aires

He estat a Buenos Aires uns deu dies i no n’he tingut prou. És una ciutat preciosa, amb grans avingudes, molt moviment, molt trànsit, plena de racons inesperats i culturalment vibrant. Bona gent amb una història tràgica i acostumats a patir una crisi darrera una altra. A més aquí m’he retrobat amb les noies argentines que vaig conèixer al Camí Inca.








Demà ja marxo cap a Ushuaia, amb molta il·lusió perquè em trobo amb la Neus i el Santi però amb una mica de recança per deixar Buenos Aires. Penso que un dia hi tornaré.











 També he aprofitat per fer una curta visita a Uruguay. Un dia a Colonia i dos a Montevideo.






















2 comentaris:

El viatge dels Rodamons ha dit...

A mi també m'encanta Buenos Aires. Només arribar-hi tenia la sensació que ja coneixia la ciutat, com si hi hagués estat abans, en certa manera em resultava familiar. I això fa que mai t'hi sentis estrany.

Que vagi bé per Ushuaia. Una abraçada!

Mireia
www.lavoltaalmon.cat

Anònim ha dit...

Hola guapos! si, és ben bé aquesta sensació! Una abraçada ben gran!