2 de set. 2011

Pla de vol




Aquest és l'itinerari que tinc pensat fer. L'aventura comença demà i no sé ben bé quan acabarà...Tot dependrà de les ganes que tingui de tornar i de com administri el pressupost. Si em voleu venir a veure...només heu de triar el país que preferiu..jejeje! Ja hi ha algú que s'hi ha apuntat... Neus i Santi us espero a l'Argentina!!!!!


Barcelona - Perú
Perú - Bolívia - Argentina - Xile (per terra)
Xile - Nova Zelanda
Nova Zelanda - Indonèsia
Indonèsia - Cambodja
Cambodja - Laos - Vietnam (per terra)
Vietnam - Nepal - Tibet
Nepal - cap a casa :)

PD: Moltes gràcies a tots per les vostres abraçades!!!!!

3 comentaris:

neus ha dit...

Melona!!Primera parada, Perú! Disfruta'l...nosaltres anirem preparant el pollastre amb gambes de nadal...la Patagònia serà un bon lloc per menjar-se'l!! jeje
Mil petonets!!

3/24

Marta ha dit...

Ja,ja...encarrega un tuper a la bibi...Muas!!!

Anna ha dit...

Hola Marta!

Que bé que hagis marxat! Sóc l'Anna l'amiga de la Neus que ens vem conèixer en les conferències de la volta al mon!

Jo acabo de tornar després de tres mesos i pico de viatge, però tornaré a acabar el meu viatge, però encara no se quan!

Quan tens el vol cap a indonesia i cambodge? Q potser m'apunto!

T'aniré seguint pel blog, molta sort i disfruta!