11 de set. 2011

La Cordillera Blanca

Huaraz està a 8 hores de Lima direcció nord, i és un bon punt per explorar el Parc Nacional Huascarán ubicat a la Cordillera Blanca. El Huascarán és la muntanya més alta del Perú amb 6.768 metres. El Parc és una visita obligada si es fa una parada per aquesta zona. Es poden fer trekkings de pocs dies, de molts dies o d'un dia, que és el que he fet jo. He fet l'excursió a la Laguna 69. M'he llevat a les 5.30 del matí i després d’agafar dos "colectivos", he arribat al punt on comença la ruta. He coincidit amb una parella d’austríacs i m’ha anat molt bé per no caminar sola tota l’estona. L’excursió es fa en unes tres hores anada i dues de tornada. Jo he trigat una mica més, perquè l’alçada s’ha fet notar i he parat força vegades. La Laguna 69 es troba a més de 4.500 metres. Malgrat que tenia la intenció de quedar-m’hi a dinar, el temps no ha acompanyat gens, així que he decidit tornar aviat. A més, s’està acabant la temporada  i no hi ha gaire transport per tornar. M’ha plogut i nevat, i he passat molt molt molt i molt de fred, però la recompensa de després ha valgut la pena.













La tornada l’he fet amb un taxi compartit amb dos israelians molt divertits. Jo practicava anglès i ells espanyol.



2 comentaris:

neus ha dit...

...doncs ara entenem perquè la cordillera es diu blanca...ja. T'has guanyat quatre punts!!dos per llevar-te a les 5:30 del matí i dos per superar el "molt molt molt" fred...i ara si, de compres a per un abriiiic!! ;-)

Per cert, especacular les fotos!!
petonets

Neus i Santi

Marga ha dit...

Ei, Marta! ¡Quina aventura, noia, i són només els primers episodis! Resultón el blog. De tant en tant, faig una ullada per saber dels teus embolics aventurers.
Pel que fa a la foto amb la senyora Virginia, sospitava que passava alguna cosa... ¡era una imatge "congelada"!
Bé, cuida't. Nosaltres, la teva audiència, esperem més "chicha"
Una abraçada des del champiñón Montornès!