24 d’oct. 2011

Isla del Sol, Llac Titikaka, Bolívia

Després d’un mes i mig pel Perú, canvio de país!!! Ja sóc a Bolívia. I la primera parada no podia ser en un lloc millor que aquest…




La Isla del Sol, al llac Titikaka, el més gran i alt (3.808) del món. El llac té 8.400 km2 i separa Perú i Bolívia.



Segons diu la llegenda, va ser aquí on van aparèixer els primers inques Maco Capac i la seva germana i dona Mama Ocllo, fundadors de la ciutat de Cuzco. L'illa es pot recórrer en un dia, però val molt la pena quedar-s’hi uns quants. Jo m’hi he estat tres i se m’ha fet curt. És un lloc perfecte per caminar, relaxar-se i disfrutar del sol i dels paisatges. I si enyores el mar Mediterrani, el Titikaka et pot confondre...








Aquí he conegut, el Juan, el Jorge, el Yayo i el Nacho quatre argentins molt divertits que m’ha promès un bon asado argentino quan arribi a Buenos Aires…




Per acabar-vos de fer una mica més d'enveja...








3 comentaris:

Anònim ha dit...

Nena quina enveja!!!! És impressonants, mai m'ho hauria imagnat així!! I quina tranquilitat no???
Un petó molt gros princesa!! A veure quan tornem a fer un skipe!!
Gemma

neus ha dit...

WUALAA!!

Aquest "pipi kk" és espectaculaar!!
...què, ja has canviat els treking pels "plantxings", no??

jaja PETONEEETS enOOOrmes!!

El viatge dels Rodamons ha dit...

Doncs sí que ens fas enveja, sí! ;)
Nosaltres no vam estar a Bolivia i ja veig que hi haurem d'anar...!
Una abraçada.