9 de gen. 2012

Les aventures d'en RICKY


Benvolguts amics, sóc en Ricky, un amic de la família. Estic molt content d’haver-me retrobat amb la Marta (gràcies a la Maria, la Lali i la Clara, per cert, us envio una abraçada!). Ha estat un llarg i cansat viatge però ha valgut la pena. Ja porto dues setmanes anant amunt i avall amb la Marta, la Neus i el Santi. Són uns grans i meravellosos companys de viatge.

He conegut la ciutat més austral del món, Ushuaia. M’ha encantat!



També he vist paisatges increïbles al llarg de la Patagònia, tot i que els trajectes al maleter del cotxe eren una mica avorrits.  Malgrat això, no he deixat de veure llacs preciosos i boscos exòtics…







 

Vaig visitar el Parc Nacional Torres del Paine, un lloc espectacular! I vaig sobreviure, gràcies al Santi, a l’atac d’una guineu…buf, va anar de ben poc…




Al Perito Moreno m’he sentit algú realment especial, tothom volia una foto amb mi…no entenc perquè…M’hi he trobat molt a gust.






He conegut al Xung Li, un nen sud coreà molt eixerit. Ens hem entès de seguida i he decidit continuar el meu viatge amb ell. No és que la Marta, la Neus i el Santi em tractin malament, simplement és que necessito un canvi d’aires. Tant de fred per la Patagònia no em senta gaire bé i en Xung Li m’ha promès portar-me al Brasil.


Tot i les ganes que tinc de noves aventures, no m'ha estat fàcil separer-me de la Marta...Però no patiu, tinc pensat tornar a Barcelona un dia o altre...





2 comentaris:

Anònim ha dit...

Estimada Marta, ha estat genial veure-us de nou junts tu i el teu estimat Ricky ....és una llàstima que no l'hagis pogut retenir més dies amb tu ....però no m'extranya que s'hagi enganxat amb aquest nen tant encantador, perque a un convidat i/o company de viatge no se'l passeja dins d'un maleter de cotxe on tot és fosc i l'únic que ts sentir é s la pudor mitjons, je,je,je,je.
Un petó molt fort per a tu i per la Neus i el Santi
P.D. Els paisatges són impressionants
Clara morral

Montserrat ha dit...

Clara Morralll!!!!! laliiiii!!! Marrttaaa!!! Soc la Montse Santos (germana de la Maria Santos) i jo tambe estic viatjant pel mon i just ara a buenos Aires...no gaire lluny de la marta! Avui li comentava a la maria ( per skype) el teu blog marta...que et comencara a seguir!

nenes...un peto a totes...i al Ricky!!!

muakkss