23 de jul. 2012

Loop trip pel nord de Tailàndia

Després de gairebé un mes a Myanmar he tornat a Tailàndia i anar cap al nord, que m'havia quedat pendent. La idea era creuar després cap a Laos i Vietnam, però m'he de trobar amb la Marie i l'Emma a Hanoi a finals de mes...i se m'ha fet una mica tard...així que he decidit agafar un vol i deixar Laos per més endavant.

De nou a Bangkok em vaig retrobar per unes hores amb l'Helena i el Marçal que venien del nord i anaven cap a Ko Tao..nois quina il·lusió veure-us again...espero però que ja hagi aconseguit despistar-vos...ja,ja,ja....també em vaig retrobar amb l'Isis i vam decidir fer plegades una ruta amb moto pel nord de Tailàndia. Sis dies fent un loop...Chiang Mai-Pai- Mae Hong Son- Mae Sariang i de nou Chiang Mai.



Formigues Atòmiques Team

Tham Lot Caves