12 de jul. 2012

Primers dies a Myanmar

La primera parada a Myanmar va ser Yangon, que des de l’any 2005 no és la capital. El govern militar va decidir traslladar-la a Nay Pyi Taw, una ciutat bastant més al nord. Des del meu punt de vista Yangon no té gaire per oferir, però val la pena quedar-s’hi almenys un dia per veure la Shwedagon Paya.

  
És un d’aquests llocs on t’hi pots estar hores i hores sense fer res, només passejant, i mirant com canvien els colors al llarg del dia.




D’aquí vam enfilar cap a Kalaw. La idea era fer un trekking de tres dies fins al Llac Inle…i aquí la gafe, deu minuts abans de començar a caminar (i no és una exageració!) es cau per les escales..i aix!...un peu torçat…total que de caminar res de res…vaig fer bondat un parell de dies i em vaig retrobar amb el grup a Nyaungshwe, porta d'entrada al Llac Inle. Un  dia en barca per explorar el llac és imprescindible.







Els 7 Magnífics...bé, sis i jo que tiro la foto...
Ha estat genial compartir amb vosaltres aquest viatge per Myanmar que segur no oblidaré. Ja sé que em repeteixo més que l'all, però el que fa realment especial viatjar és la gent amb qui comparteixes el camí.Gràciessss!!!!!

Uns vinets i unes risas a Nyaungshwe
Alguns m’heu preguntat sobre Myanmar i la seva gent.  Doncs després de 27 dies per aquest país meravellós, el que puc dic és que els birmans són encantadors, gent senzilla amb ganes de compartir amb tu ni que sigui un somriure i unes poques paraules. Són amables i generosos perquè si. Allà on siguis sempre acabaràs parlant amb algun birmà, sobre el seu país, sobre el teu, de cap a on vas on d’on vens,…i sobretot de futbol…aquí en són molt fans. Jo en temes de futbol coixejo bastant...mai millor dit!...ja,ja,ja...així que he dissimulat una mica...

El país té molt per oferir, i és una llàstima que el visat sigui només de 28 dies i que hi hagi zones que no es puguin explorar. Les carreteres principals estan asfaltades i els tranports...deixant de banda que als autobusos hi fa molt fred i que sempre et deixen a hores intempestives en estacions perdudes..., no estan malament... 

Alguns autobusos tenen cinc files...els del passadís seuen en petits tamborets...

Tres dels Magnífics desembarcant a Naba
Problemes?...

De Nyaungshwe vam anar a Mandalay i d’allà cap a Hsipaw. Aquí Els 7 Magnífics ens vam dividir i quatre vam enfilat cap a Katha amb tren i tres van marxar cap a Bagan.

U Bein's Bridge. El pont de teka més llarg del món (1.2km) a Amarapura
Noodles assecant-se al sol...
Boníssims...


Amb l'Isis i l'Spela a Hsipaw



1 comentari:

neus ha dit...

Ei melons!...tot i els petits contratemps... M'alegro que estiguis de luxe en aquest païs tan extraordinari. És una plaer quan la gent amb qui viatges i els mateixos locals t'acullen com a casa!! Disfruta a tope!!

PETONEEETS GEGANTINS!!!