8 d’oct. 2012

Luang Prabang, darrera parada a Laos

Ja sóc a Luang Prabang disfrutant dels darrers dies a Laos. De Luang Nam Tha vaig anar cap a Nong Khiaw i d'allà vaig baixar cap aquí pel riu. Una excursió de sis hores mooolt espectacular. Això si, els darrers en arribar a la barca ens va tocar seure al final de tot...i no hi havia ombra!!! així que tot i ser el millor seient, els de dins anaven com sardines, em vaig socarrimar una mica...

Nong Khiaw






Cap a Luang Prabang



Luang Prabang és molt diferent a la resta de Laos, bé, almenys el centre. És una mena d'illa per guiris feta amb molt de gust. Hotels i guesthouses de fusta amb balcons i vistes al riu, i restaurants i cafeteries pijes. Total que m'encanta! ja,ja i ja! No és mal lloc per quedar-s'hi uns dies, relaxar-se, menjar bé, passejar, comprar souvenirs i disfrutar de les vistes del Mekong!



....això de viatjar és un stressss....




Dos dies més a Laos i cap a Nepal!!!!!