8 de febr. 2012

Welcome New Zealand!

Ja he canviat de continent! i el primer que puc dir és...QUÈ CAR ÉS TOT, TOT, I TOT!!!!!!!!!!!! i el segon és que...la wifi es paga a tot arreu i molt cara!...a Sud-Amèrica era gratuïta...pensem-hi...Sort que sempre ens queden les biblioteques!. Dit això, he estat dos dies a Auckland preparant la ruta que vull fer pel país i veient una mica la ciutat, i dos dies a Rotorua, una zona volcànica farcida de termes. Ara sóc a Turagi, un lloc on no ha ha res especial per veure però que serveix de base per explorar el Tongariro National Park, que és on aniré demà.

Auckland

Mentre preparava la ruta vaig estar pensant en llogar un cotxe, llogar una furgoneta o bé comprar un abonament d'autobús que et permet pujar i baixar allà on vulguis, depenent de la tarifa que escullis. Les dues primeres opcions les vaig descartar per cares i perquè, què voleu que us digui, conduir hores i hores sola, doncs tampoc era el que em venia més de gust. Lo del bus encara ho estic pensant, però la veritat és que confio en anar trobant gent que em pugui portar d'un lloc a l'altre. De fet ja he conegut una noia amb qui podria viatjar, però malauradament no fem la mateixa ruta.

Wai-O-Tapu Termal Wonderland, prop de Rotorua


De moment no puc dir gaire cosa més d'aquest país que tot just començo a explorar...només afegiré que els kiwis semblen força simpàtics i que el meu anglès és prou decent com per entendre'ls...



1 comentari:

neus ha dit...

M'alegro qeu la teva arribada a NZ hagi estat bona! Suposo que és un canvi de xip total, Sud Amèrica era una cosa, NZ un altre...ji. Bueno, si no tenim notícies teves aquests dies entendré que no has pagat per internéeee...jeje!
Que vagi moolt bé!!
petonet!

PD. Per aquí estem mig congelats de fred...