19 d’oct. 2011

Cañón del Colca


Des d’Arequipa es pot visitar el Cañón del Colca, un dels més profunds del món amb 3191 metres. Un del atractius d’aquesta zona és la Cruz del Cóndor, un mirador des d’on es poden observar aquests animals.



Sembla petit, no...?




Per explorar el Cañón del Colca jo m'he decidit a fer un trekking de dos dies. El primer dia camines unes set hores (fent parades) i arribes al campament a mitja tarda. Una mena d'oasi enmig del canó amb piscines que s'omplen amb l'aigua d'un manantial.







I aquesta és la meva habitació...









5 comentaris:

Anònim ha dit...

holaaaaa
nena amb tant de treking et posaras catxes!!!
molt espectacular i l'habitació tot un luxe, hi ha porta suposo????? o tindras visita de la fauna dels voltants a la nit?
laura

neus ha dit...

JAJA...jo també vull aquest luxe d'habitació...tranquil.la, senzilla, austera, rústica...vaja, com tu!! ;-)

Quina xulada el canó de Colca!! ...

i la Laura té raó! quina de trekings que estàs fent!! aquí també tenim uns bons trekings: el treking de les rondes, el treking del metro, el treking de rodalies renfe!! aquest últim és el millor! i a més el pots fer cada matí, al pujar al tren (com sardines) i anar de vagó en vagó buscant algun seient lliure!! i a més amb vistes al mar!! espectacular!

PETONEEET

Anònim ha dit...

Ostia nena, quina enveja més puta que em fas!!!!!! Res, que disfrutis molt d'aquesta experiència, que des d'aquí t'anirem seguint. De fet, estaré més informat del què fas que quan estàs a Barna jejejeje. Molts petons!!! Reka

Marta ha dit...

Ja,ja,ja, m'encanten els trekkings a la ciutat!Rekaaaaaa!!!!!enveja sana, no???? jajaja!!!

mer ha dit...

"l´habitacio".... sense comentaris... El paisatge espectacular... Y tu estas estupenda... que mes podem demanar...