26 d’ag. 2012

Eran una, dos y tres...


Ara que ja no estic acompanyada de les dues mosqueteres bigotudes...m'hauré de buscar un d'Artagnan, no?...ja,ja,ja...gràcies mil per la vostra energia, bon humor, risas, petons i abraçades. Cam on!!!

Mentre m'acostumo a viatjar sola de nou, aquí us deixo alguns dels nostres moments...

Vam començar amb una...a la resta ens van convidar...ja,ja,ja...
Vam pagar els plàtans a preu d'or...sense comentaris...
 
 
Ui! aquesta se m'ha colat!



On hi caben dos, hi caben tres...i a vegades quatre i cinc!!!








5 comentaris:

neus ha dit...

...quin gran viatge dins del teu viatge...després de veure les fotos no hi ha dubte que no heu patit gaire... ;-)

Petonets per continuar el teu camí...on your own!!

3/24

Marta ha dit...

Quedem així...

muassssss

Eli ha dit...

Hola Marta! Sóc l’Eli de la Fosca.
L’altre dia li vaig demanar pel teu viatge a la tia Marta i a part d’explicar-me com t’anava tot em va informar de l’existència d’aquest blog que vas actualitzant.
Dir-te que ja m’he posat el dia i que tant el que expliques com les fotos és tot genial!!!
Aquest estiu vaig estar a punt d’anar per Indonèsia o Vietnam/Myanmar però al final vam escollir Cap Verd, al veure el que has escrit encara me’n han vingut més ganes!!!
Uffff nena... quina aventura i sobretot quina super experiència!!! Cuida’t molt i segueix escrivint, tens una nova seguidora!!!
Un petó molt, molt fort!!!
Eli

Marta ha dit...

Holaaaaa!!!! bueno així teniu més destins per anar omplint els estius:)
ja,ja,ja....

Una abraçadaaaaaaa

Emma ha dit...

Sense paraules... Graaaaans momentassus! He descobert que viatjar amb amigues és una meravella, que els plàtans no valen 4 euros, que em puc guanyar la vida com a tauleta de nit amb lampareta de lectura, que sóc alta com un sant pau, que... que... que... aix... Aramis miss you darlings