6 d’oct. 2011

El Valle Sagrado


A uns 15 km al nord de Cusco comença "El Valle Sagrado", una de les rutes més turístiques del Perú. "El Valle Sagrado de los Incas" segueix el riu Vilcanota des de Pisac fins a Ollantaytambo. El recorregut és una joia arqueològica.


Restes arqueològiques de Pisac


Per visitar les restes inques de Pisac es pot fer de dues maneres, pots pujar caminant, que és el que vaig fer jo o bé amb taxi. La ruta val molt la pena, són dues hores de pujada amb la calma, dues hores per visitar les restes, que són realment enormes i una hora de baixada. A més si ho fas acompanyat millor que millor. Abans de començar l'excursió vaig conèixer el George, un colombià jubilat molt divertit i l’Andy, un noi taiwanès de la meva edat. Ens ho vam passar tant bé que hem estat junts dos dies més.







La ciutat de Pisac també és coneguda pel mercat artesanal dels diumenges. Una temptació per tots aquells addictes als souvenirs. Com que jo no puc omplir gaire la motxilla, que ja porta excés d'equipatge (tinc pendent un post sobre aquest tema) , m'he abstingut.




L’atractiu principal d’Ollantaytambo són les restes inques d’una fortalesa i un temple dedicat al Déu Sol. Només hi he estat unes hores, però sembla un bon lloc per quedar-s'hi alguna nit.








Hi ha moltes altres restes interesants per visitar al "Valle Sagrado" però millor ho deixo per la propera vegada...




3 comentaris:

neus ha dit...

Hualaaa Melons!! Quin lloc més xulu!!
...una llàstima que no tinguem cap "sourvenir" del mercat de Pisac...
;-)

Molt simpàtics els teus amics...per cert!!

PETONEEEET!!

3/24

Marta ha dit...

Jajaja...els souvenirs hauran d'esperar...que la motxilla ja pesa 11 kl!!!!!!jajaja

Montserrat ha dit...

11 kgs??? doncs no se com t\ho fas!!! La nostra cada vegada pesa mes...no ho entenem!!!! jajajjaa
muaks